laddad.
Min taktik var förbestämd. Snäll, artig för att sedan bli irriterad men artig.
Vad som händer, jo, på en gång efter att jag beskrivit de fyra problemen säger expediten; "jo men då får du en ny på en gång"
Luften gick ur mig. Blev nästan besviken, ville ju argumentera!
Jag måste ha charmat henne totalt. Hon föll som en fura för mig helt enkelt. Telias service kan väl inte vara så bra??
Men skönt ändå, att faktiskt få som man vill utan problem.
Haha, härlig mormor. Till mig säger dom alltid tvärtom "Äter du inget till fjälls?".
Sova gott...will do. ;)
Sv: Ja, man får verkligen hoppas att domarna vågar stå på sig. Men det är kanske att hoppas på för mycket, då Kanada har hemmaplan, spelare som helt struntar i utvisningar/matchstraff bara de kan "plocka bort" motståndarlagets nyckelspelare, samt en tuff publik som säkert kommer bua ut både svenskar (om de tar sig till final, vågar inte ta ut i förskott...)och domare om det inte går Kanadas väg... Hur som helst kommer det bli grymt spännande! :P
Helt klart var det din charm...jag kommer att kontakta dig nästa gång jag har problem med Telia ;)
Eller så är det att man får en ny om det är precis i början den blir helt kaiko...tror de flesta har såna bestämmelser...Det var ju inte ens ett fel.
Är väl bara till att gratulera till att det gick så bra!
Haha, ja du charmade henne säkert men alla mobilföretag har som policy att går den sönder inom en vecka byts den ut på plats. Över en vecka blir det service.
Hahahaha, jag känner igen det där! Ibland är det tvärtom också.. Då brukar jag gå ut från affären, diskussionspeppa mig lite och gå in i en annan butik (samma kedja) vilket funkar finfint! :)